Wil je ook laten weten wat je van Dogbite vindt? Schrijf ook een review!
Wat vinden onze klanten?
van de 10
Beoordeling van: Frank uit Swalmen op 26-06-2026
Topproducten, prima service prijs verhouding
Dogbite is een perfecte leverancier voor allerlei soorten heerlijk voedsel voor onze viervoeter. De communicatie is perfect. Komen hun afspraken na. De prijzen zijn prima en de kwaliteit eveneens! Top dus!
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Jens uit Sint-Niklaas (BE) op 25-06-2026
Steeds verzorgde levering van kwaliteit!
Zeer goed!
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Cees uit Dordre op 25-06-2026
Uitstekende service en snelle levering.
Gemakkelijk bestellen via de website en snelle levering. Onze Beagle kijkt er elke naar uit als we weer snacks besteld hebben.
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: M. uit Vlissingen op 22-06-2026
Tip top in orde
Snelle levering en alles goed verzorgd, dus tip top in orde
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Laurien uit Enkhuizen op 22-06-2026
Natuurlijke snacks voor een betaalbare prijs
Mijn 2 Labradors vinden het heerlijke snacks. Zijn puur en zonder toegevoegde zooi.
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Sophieke uit Hengelo op 22-06-2026
Zo tevreden!
Heerlijke en gezonde (kauw)snacks: natuurlijk, je weet waar het vandaan komt en nog vrij betaalbaar ook voor de kwaliteit! Heel blij mee, liefst bestel ik alles hier voor mijn hond. Ze verkiest ook zelf altijd de snacks van Dogbite boven andere snacks.
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Jet uit Kerkrade op 22-06-2026
Tevreden over de service en mijn meisje vind de snacks heerlijk.
Mijn hond krijgt verschillende soorten snacks van Dog bite ze vind ze lekker maar belangrijkste vind ik dat het gezonde snacks zijn .ze is zelfs wat afgevallen en minder tandplak.en ik ga elke week naar een vriendin die 6 honden heeft en waarvan 1 een speciaal dieet heeft zo doe ik ook niks fout met wat lekkers geven ook als ze bij ons zijn. En zeer tevreden over de service..
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Silke uit Lummen op 22-06-2026
Makkelijk bestellen, snelle levering!
Altijd tevreden van zowel producten als service!
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: H. uit ENSCHEDE op 22-06-2026
Uitstekende kwaliteit
Snelle levering en producten zijn van uitstekende kwaliteit
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Bert uit Amsterdam op 22-06-2026
Geweldig
Dogbite is een super winkel hele goede service.
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Edith uit Oudehorne op 21-06-2026
geweldig sercive en levering
Een geweldig bedrijf met fijne service en levering. Jammer dat de smulstaven er grotendeels uit gaan hoop dat deze toch terug in het assortiment komen daar mijn oudje van 14 jaar en 8 maanden met een inmiddels zeer weinig aan gebit deze snack erg lekker vindt en goed weg krijgt. Verder is alles uitstekend ook de kwaliteit
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Annette uit Wehl op 19-06-2026
Heerlijke gezonde snacks
De hond is er dol op
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Yoika uit Gent op 19-06-2026
Snelle services!
Correcte en snelle levering. Zéér tevreden
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Gerben uit Hilversum op 17-06-2026
Product prima, levering slecht
Pakket afgeleverd in kluis aan de andere kant van de stad. Gemeld bij dogbite maar geen reactie ontvangen.
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Rian uit Swalmen op 16-06-2026
Erg tevreden
Zoals iedere bestelling, ook deze keer weer erg tevreden. Snel geleverd, prima producten, en de hond vind het allemaal erg lekker. Ook erg leuk dat ze een hond van de maand verkiezing doen waarbij je een mixpakket kan winnen, deze keer heeft ons hondje gewonnen en wat zijn we (vooral onze hond) verwend geworden!
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: De Grippen Australian Labradoodle uit Grave op 15-06-2026
Altijd uitstekende service, topkwaliteit producten en een waardevolle ondersteuning voor fokkers!
Ik bestel al jarenlang met veel plezier bij Dogbite, zowel privé voor mijn eigen honden als zakelijk voor mijn bedrijf. Ik ben ontzettend tevreden over de service, de kwaliteit van de producten en de snelle levering. Wat ik ook erg waardeer, is dat ik als fokker een gratis puppypakket van Dogbite kan bestellen om mee te geven aan mijn puppykopers. Dat is een leuke extra en wordt altijd enorm gewaardeerd. De communicatie verloopt prettig, bestellingen worden netjes afgehandeld en ik kan altijd vertrouwen op een goede service. Voor mij is Dogbite dan ook een absolute aanrader!
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Anneke uit Den Haag op 15-06-2026
Mijn hond is er dol op
Mijn hond komt al aan de doos snuffelen als hij bezorgd wordt. Hij weet het al. Daar zitten heerlijke natuurlijke snacks in. En zijn gewone eten natuurlijk. Wij hebben alleen maar goede ervaringen met Dogbite.
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Bineke uit Hemrik op 15-06-2026
Goede service en producten
Ik had koekjes besteld en die vielen goed in de smaak. Snel verzonden en goede kwaliteit.
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Ilona uit Nuenen op 14-06-2026
Teckel overenthousiast, top service!
De snacks van dogbite zijn onweerstaanbaar voor teckel Sjors! De keuze is reuze, ook in hypoallergene snacks, Sjors is gevoelig voor bepaalde producten en bij dogbite heb ik dan ook genoeg te kiezen. De service is super en heel erg snel!
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Manon uit Zevenaar op 10-06-2026
M'n hond is dolgelukkig
De hond staat al op de postbode te wachten zodra z'n dogbite pakket onderweg is. Lekker veel keus in diersoorten en prima betaalbaar
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Monique uit Markelo op 10-06-2026
Snelle levering, goede producten
Super
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Jolanda uit Barendrecht op 10-06-2026
Perfect
Goede website, alles makkelijk te vinden. En allemaal goede producten. Tot nu toe alleen trainingsnacks besteld en is fijn dat ze een enorme keuze hebben daarin.
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Karen uit Vrouwenpolder op 10-06-2026
Netjes en snel geleverd
Honden vinden de vis sticks erg lekker. Volgende keer een grotere bestelling, dit bevalt goed.
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Anja uit Enter op 10-06-2026
Top!
Mijn ervaringen met Dogbite zijn altijd top. Kwaliteit, goed aanbod en snelle service
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja
van de 10
Beoordeling van: Sandra uit Hallum op 09-06-2026
Honden met big smiles
Nu al een aantal keer allerlei snacks besteld en, op de garnaaltjes na, is alles in zeer goede smaak gevallen bij onze honden. Lusten er wel pap van!
Zou je deze webshop aanbevelen? Ja